Merhaba! İyi günler her kese.
Reglim 2 gündür gecikdi, Hamile olup olmadığımdan şüpheliyim, çünki geçen ay yani Haziran ayında 3-4 gün reglim gecikmişdi. Geçen aya kadar hamilelik dışında reglimde gecikme olmamışdı. Ama bu ay kendimde bir az değişiklikler hiss ediyorum. Göğüslerimde ağrı var, belim de ağrıyor, Karnımın alt kısmında ara sıra küçük kramplar oluyor, bu şüphelerle erken hamilelik testi yapmalımıyım acaba, Happy Mom uygulamasına göre adetim gecikmişse 4 haftalık hamileymişim. Buna inanmalımıyım bilmiyorum?!
Ve şunu da belirteyim, nisan ayında 3 haftalık hamilelik için düşük yapmıştım. Yani 3 düşükten 3 ay sonra hamile kalmış ola bilirmiyim yeniden?!