Merhaba anneler Sabah kalktım ki kendime tost yapayım kaşar almıştım buzdolabı poşetinde ağzını sıkıca bağlayıp buzdolabına bırakmıştım 3-4 gün ağzını açmadım we bir köşesi hafif küflenmiş Ben de oyarak onu aldım çok azdı zaten derin değil de kalan tarafı tüketebilir miyim acaba bilemedim yani koca paketi de atmak istemiyorum başına gelen oluyor mu acaba bu kaşarları nasıl saklamalıyız aldıktan sonra hava almayarak buzdolabı poşetine koyuyorum ağzını sıkıca bağlıyorum Daha ne yapayım bilemedim