İkili tarama ultrasonu için gittim perinatolog ben sormadan cinsiyetini söyliyim mi dedi söyleyin dedim %95 erkek dedi 😁😁 4 boyutlu ultrasonda da baya belli oldu pipi yani gördüm 👀 Ama kordon olma ihtimali yok değil mi fetal dna testi yaptırdık onda kesin belli olucak ama daha sonuç gelmedi artık oğluşum diye sevebilir miyim 🤣 🙈 Bu haftalarda yanılmalar sanırım önce kız denilip sonra erkek çıkıyormuş erkek görülünce çok değişmiyor diye duydum ☺️