35 + 6 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu oldum ben hayatımda böyle sancı yaşamamıştım kivrandim resmen ve serum taktırmak zorunda kaldım çok endişeliyim şimdi de ilaçları kullanmazsam geçmeyecek gibi ama antibiyotik falan var. Bu durumu yaşayan var mı bu süreci nasıl atlattı 😔