seda_ay Kızlar bebek kıyafetleri aldım toptancidan instagramim filan vardı satamadim letgodan filanda açtım olmadı sizce nasıl satabilirim elimde kaldı 10 binlik ürün
seda_ay Canlarrr Yükledim ama çok komisyon kesiyor orda bir üründe nerdeyse 100 tl kendine aliyo zaten yeni kiyafeyler olduğu için 50 TL kâr koyarak satiyodum
seda_ay . Ceyda24 dolaba yükledim ama orda çok komisyon kesiyo o yüzden yüksek yazmak zorunda kaldım insatgrama bakabilir misin shopierde var @topsbaby_tr
seda_ay ipeklinaismom reklam günlük 300 TL kıyafetleri o kadar kârla almadigim için içeri giricem hep o yüzden veremiyorum
seda_ay Melike_00 orayada yükledim de dediğim gibi bu sefer ya ben zararına saticam yada müşteriye yansiticam öyle yerlerde o yüzden daha Instagram ve shopier üzerinden yürüyorum
Aysemuberra Ben size bir şey sorcam benim bir şeyler yedimi midem bulanıyor halsizlik oluyor akşamları oluyor sabahları arada bir