Arsmngmz Yade Ben zannetmiyorum henetik oldugunu bizde hiç yok böyle bişey aigarada içmiyoruö bıraktımmm neden oldu çözemedim kendini çok yormussun dedi bana evet esirgemedim gezdiö tozdum işte yaptım şimdi dinlen dedi eve kapandım mevbur 😔😔
Yade Arsmngmz gezip tozmakla ne kadar yorulur ki insan zannetmiyorum ben onla alakalı olduğunu öyle olsa sabahtan akşama ayakta çalışan anneler var onlarda görülürdü. Diyorum ya griple yakın ilgili gibi geliyor bana geçirdin mi bu süreçte ?
Yade Arsmngmz haftada 3 gün et yedim. İki gün balık diğer günler de sebze yedim. Kuruyemiş süt yoğurt ara öğünlerde tükettim. Gayet iyi geldi canım. Sende dene mutlaka
Arsmngmz Yade hiç hastalanmadım ben canım ya ne grip me başka bişey sadece yoruluyordum evde dısarda başka bişeyde yapmıyodumki bende deneyim onları bakalım hanerleşelim gidişat durumlarımızı
Arsmngmz Yade tamam bende sana haber vericem canımmmm bebişlerimize zamanında sağlıkla kavusalım insallah🙏🏻😍