snmtrhn dün hastanedeydim tansiyonum yüksek diye gönderdiler oraya gidince tansiyonum düştü 😂😂 bebeğin kalbini dinleyeceğiz dediler kız az da olsa bir sancı çıkmaz mı 10 ile 20 arası döndü durdu sancı dedim bu bebek gelmez düşün 39+5m birde ben 😂 Birde ben sabah 9dan 2ye kadar sadece bir kere hareket hissettim doktor günde kaç kez hareket ediyor saydın mı dedi bende siz bana sayın demediniz ki günde bir kere oynasın yeter dediniz dedim kadın bundan sonra eğer hissetmezsen bir veya iki saat içinde hemen soluna yat ve bir saat bekle eğer oynamazsa hemen arayın bu son dönemler çok önemli dedi ultrason yapmayan ülke dünden beri ultrasona sokuyor 😂😂