sltn2686 15.haftalık hamileyim , hiç balık yemedim balık ta sevmiyorum😩 balık şart mı balık yerine ne tüketebilirim aynı vitaminleri alırım
Moonfaced sltn2686 Bu mevsimde yemeyin bence doktor ilerleyen haftalarda imom omega takviyesi verir büyük ihtimal
Tazeanne123456 sltn2686 doktorunuz büyük ihtimalle multivitamin omega 3 destekli bir ilaç vermiştir. Ben normalde balık çok severim ama midem bulandı yiyemiyorum 🥺
Aylaa123 sltn2686 bu mevsimde balık yenmez zaten balık mevsiminde yersinşz takviye veriyor zaten doktor
Zumra1234 sltn2686 ilk hamileligimde cok yedim ama bunda 1 2 defa midem kaldırmıyor omega3 aldim onun yerine
sltn2686 Tazeanne123456 yok daha vermedi yani folik asiti bıraktık ama vitaminler 19 gün sonra gidicem ozaman yazacak
Babymom07 sltn2686 canım bende aşırı balık yemedim balık hapı kullandım yesen daha iyi ama hapını da kullansan faydası olur inşallah 💕 bir de her balık yenmiyor zaten dikkat etmek lazım ben pragnacare kullandım 400₺ falan içinde 1 aylık hem balık hapı hemde vitamin var 35. Haftadayım grip bile olmadım hamileliğim boyunca çok şükür vitamin çok etkili 👍🏻
SancarMom sltn2686 Bence yenmeli doktorlarda çok öneriyor bende ilk 3 ayda bulantılarım olmasına rağmen haftada 1 yemeye çalıştım şuanda da nadir olsada yemeye çalışıyorum malum sıcaklar evde hiç yapılmıyor dışarıda iyi oluyor . Omega3 verildiyse oda destekliyormuş ama kesinlikle ton balıgı önerilmiyor
sltn2686 SancarMom 19 gün sonra doktor kontrolüm yazar herhalde ilaç hani kırmızı et tavuk falan yiyorum ama balık maalesef zaten hoşlanmıyorum :(
Suna11 sltn2686 Canım bende uzun süre tiksindim balıktan doktorum omega3 lü multivitamin vermişti o ihtiyacımı karşılıyordu zaten