bebeimibeklerken33 20 haftalık olduk. Dün muayenemiz vardı genel gelişimi iyi ama doktorum dün beynindeki sıvının 8.8 mm olduğunu, korkulacak bişey olmadığını ama takip etmemiz gerekir dedi. İster istemez aklımdan çıkmıyor böyle olup düzelen var mı
nanay bebeimibeklerken33 benim oglumdada sinirda cikti takip edecez dediler duzeldi cok sukur dogum yaptim oglum saglikli cok sukur