Alyaeliz1 Çok afedersiniz 4-5 gündür ishal oldum iştahım kapandı suyu bile zor içiyorum . Aranızda benim gibi olan varmı doktoramı gorunsem fikirlerinize ihtiyacım var
NM_mom 1 hafta çektim ishali, 2-3 lt su içmeye bak canım. Korkutmak için söylemiyorum 2-3 lt su+serum taktırdığım halde bebeğim 1 hafta geriledi. Sıvı önemli senin için şu an. Patates haşlama ve yoğurduna nişasta koyup yemeye bak, leblebi ye🙏🏻 geçmiş olsun