dudu-1 Nasıl bişey alacağım konusunda hiçbir fikrim yok daha doğrusu almalı mıyım şimdiden alırsam hangi markayı önerirsiniz
ggmom dudu-1 aklınızda emzirmek sütünüzü verimli kullanmak varsa almalısınız ben altı ay kullandim mamajoo tekliydi çok memnunum
Bubu_ Ben manuel almıştım kullanışlı değil hiç gerekte olmadı bence kafanızda markayı belirleyin ihtiyac anında alırsınız çalışan anneler kullanıyor tabiki
dudu-1 Gizem9688 evet baktım da güzel bişey gibi duruyor yorumları da güzel ikilimi almıştınız tekli mi
ggmom ggmom ayrıca sadece çalışan anneler için gerekli değil makine . Ben ilk cocugumda çalışmıyordum ve çok sütüm vardı emzirmedigim zamanlarda da mastıt olmamak için sağıp dondurucuya koyuyordum ya da isim oldugunda biberonla babasına icittiriyordum elim ayağımdi benim @dudu-1
gktgmom dudu-1 bende giyilebilir göğüs pompasıyla elektrikli arasında çok kararsız kalmıştım lansinohun elektrikli olanından aldım ama daha hiç kullanmadım ambalajıyla duruyor satmayı düşünüyorum