Kivircikkuala canım selam, daha önceden de konuşmuştuk seninle, ne yaptın diye merak ettim baktım. Tüplerin tıkalıymış tüp bebek denemişsin. İnşAllah bu seferki tutar ❤️ benimde 1 tüpüm tıkalı, diğerinde de yapışıklık olabilirmiş aralıkta hsg çekinmiştim. 2 çatlatma iğnesi denedik olmadı gebelik. Tekrar çekincem ona göre çözüm bulmaya çalışıcam. Tüpler Ameliyatla açılıyor diye okuyorum internetten ama olmuyormuşmuş