Dün gece otururken bi anda karnıma ağrı girdi. Afedersiniz ama ishal ağrısı gibi böyle tuvalete girdim bir şey yok ama ağrı asla geçmedi. Sonra belime vurdu falan ağrıdan bayılmaktan beter oldum bir saat falan sürdü sonra hafifledi ara ara girdi derken sabaha kadar geçmişti. Yaklaşık bir saattir aynı ağrı tekrar gelmeye başladı. Kasıklarımda daha yoğun sanki ama sancı değil gibi ya bildiğiniz ishal ağrısı ama tuvalete çıkamıyorum. 34 haftalık oldum bi fikri olan var mı. Doktora gitmeli miyim bilemedim