Mart ayında kürtaj oldum boş gebelikte kürtajdan sonra bir kere adet olduktan sonra tekrar deneyebilirsiniz dedi doktorum adet düzenim asla bozulmadı eşimde de sorun yok herşeyi deneyip yedim içtim 1.5 yıldır evliyim bu ay o kadar emindim ki olduğuna tüm belirtileri yaşadım ama sabah adet oldum psikolojikmen çöktüm etrafındakiler sürekli soruyor bende küçük kız kardeşlerim oldu kendimi çok kötü hissediyorum bana önerilebileğiniz birşeyler var mı lütfen yardımcı olun 😥