Herkes ondee beyi begenmis ama benim hic icime sinmedi bendemi sorun var acaba. Bende şuan 7+4 deyim 2 dır önder beye gidiyorum ama hiç içime sinmedi şuan başka bir doktora mı gitsem diye düşünüyorm. Çok kararsızım. Adam çok hızlı davranıyor icerde max 4 dk duruyoruz. İlk gebeliğim ve çok acemiyim resmen hiçbir bilgi vermedi gittiğim iki muyanede de. Ben soracaklarimi tek tek not alıp sordum kısa net cevapladı hepsini. Hani doktorlar biraz bilgilendirme falan yapar diye düşündüm ama ben hicbirsey sormasam adam hicbirsey söylemeyecek yani. Diğer bir hususta şu ulstaronla baktıktan hemen sonra hızlıca masasına yan odaya geçiyor. Ben kalkıp karinmj silip üstümü düşlerken ordan başlıyor biseyler söylemeye bu kez panik oluyorum üstümü duzlerken hızlı hizli hareket ediyorm şaka gibi resmen :) yani çok aceleli geldi bana çok onermislerdi önder beyi ama sanki devlet hastanesine gitmisim gibi hissettim tek farkı odada bizden başka hasta olmamasiydi sanırım. Birdahaki randevuma derya sağlama gitmeyi dusunuyorm onuda önerdiler umarım bu doktor iyle değildir. Acemi olduğum için çok endişeliyim çok zor anlatabileceğin bir doktor bulmak.