SenAlp24 Sezaryen doğum yaptım sormak isteyen soru sorabilir bu kadar kolay beklemiyordum burada anlatılanlar gibi zor değil
ataninannesi2024 SenAlp24 merhaba öncelikle hayırlı olsun Rabbim güzel günlerde büyütmenizi nasip etsin inşallah 😍 Bel ağrısı çok oluyor kabızlık oluyor ilk yürümek çok zor oluyor diyorlar sizin tecrübeleriniz neler bide genel anestezi mi oldunuz
SenAlp24 ataninannesi2024 ataninannesi2024 genel anestezi olmadı bende etrafımdan çok duydum ve korkuyordum valla heleki kabızlık çpk zorluyordu inanın hergün yapıyorum hamileyken böyle değildim ve ilk yürüyüşte hiç zor değil ben çok az bir ağrı oluyor ama yürüdkçe oda gidiyor ben sadece 1 gün yattım ve iyiydim yani