zgeDenizKaramanAtmaca 😊 ben 3+4 de öğrenip ertesi gün hemen gitmsitim. Gidin bence doktorunuz kontrollerinizi yapsın, folik asit multivitamin başlanıyor hemen. Kan ve gözyaşı star tahlilleriniz yapılır, doktora erken gitmenin bir zararını görmedim ben