Silan_Abdullah evet sezeryandı. Doktorada söylemedim diye hatırlıyorum annemler normal o için temizleniyordur dediler. Zaten bir hafta içinde kontrole gittiğimde bakmıştı doktorum. Kontrolde söyledim mi hatırlamıyorum hiç. Sizde kontrole gittiğinizde söyleyin yine içiniz rahat etsin