Kızlar ben burda o kadar hikaye okudum ki kendimi motive edebilmek için ama gene de aşırı derecede korkuyordum asla doğuramam diyordum çünkü ben iğneden bile korkuyorum o derece her neyse ben 37*5 te hastaneye gittim şekerim kötü gittiği için gittim doktor beni tuşeye gönderdi orda 2cm açıklığım vardı artık riske almıyacağını söyledi hemen ilde ki hastaneye git sen doğum yapmak zorundasın dedi ve ben çok korktum evime direk geldim hastaneye gitmedim 3 gün sonra şekerim baya kötü olmaya başladı iğneye rağmen sonra eşim daha fazla tehlikeye atamam ikinizede hastaneye gidiyoruz dedi hastaneye gittik direk yatışım yapıldı doğum salonuna indirdi nst bağladı sancılarım çok düzenliydi ama neredeyse hiç hissetmedim sonra bebeğin kalp atımlarını doktora attılar bir kaç kez ben hiç bir şeyin garkında Değildim birden bebeğin yukarıda olduğunu hissettim artık nefes alamıyorum o sırada suni sancıda verdiler acı içindeydim bebek çok baskı yapıyordu sonra doktoralarım geldi alltan bebeği çekmeye başladı farkketiki suyum fazla sızıntı başladı kanamam oldu daha fazla riske atamıyacağım dedi anne kalp değeri düşüyır dedi sonra bana direk sonda taktı hiç sormadan imza bile almadılar sadece korkma ikinizide kurtarıcaz inşallah dedi başımda beklediler ameliyata kadar beni ameliyata aldılar çok aşırı derecede korkuyordum ama o korku boşu boşunaymış o kadar güzel ilgilendiler yardımcı oldular sadece iki kez başım döndü birinde tansiyonum düştü birinde şekerim yükseldi direk iğne yaptılar düzeldim onlarla ameliyat boyunca konuştum zaten hızlıca bebeği aldılar uyuşturma belden iğne inanin ki hiç acımıyor bebeğimi gördüğüm gibi her şey geçiyor sanki inanın ki çok efsane bir duygu sonra dikişlerim kapatıldı odaya alındım 2 saat sonra ayağa kal yürü dediler ben az yürüdüm hatta yaptım sonradan hattamı telafi ettim çok yürüdükçe karnım gidiyordu gaz sancısı gidiyordu ağrılarım azalıyordu git gide düzeliyordum öyle korktuğum gibi değildi çok şükür kızıma kumsalıma 👼♥️kavuştum ikimizde sağlıklıyız çok şükür sadece korkmayın inan ki rabbim yardımcınız oluyor ben sezeryanı daha çok sevdim yavaş yavaş toparlanıyorsun ama acı çekmiyorsun doğarken çok şükür atlatım darısı hepinizin başına inşallah 🙏 sormak istediğiniz bir şey varsa hepsini sorabilirsiniz rabbim hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏 🤍💐biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏