nazel123 benim kalpde sorun var o yüzden teşikardi yaptı bide tansiyonu çıkarttı elim uyuştu acile gittim serum taktılar ama o gün sıcakta dolaştım biraz onun da etkisi olabilir ama aşı vurulan yerde herhangi bi ağrı şişme olmadı biraz kafaya taktım galiba aşıyı