Günaydın kızlar,
Doktordan geliyorum bugün tam 34+1 bebişimin 2800gram olduğunu söyledi şeker varmıydı dedi dedim yok diğer çocuklarımın kaç kilo doğduğunu sordu ve muhtemelen bu da kilolu olucak dedi banada 34 hafta için fazla geldi kilosu sanki daha var yani kızlarımı hep 40 hafta üstü doğdum buda öyle olursa 4 kilo geçmesinden korkuyorum nasıl doğrım 😅 sizde durum nasıl umarım doktorun abartısıdır😬