Kızlar hipp mama kullanıyoruz 2 ay 15 günlük bebeğim hani sütüm var emiyoda çok nadir dışarı çıktığımda veya huysuzlandığında bazen mama veriyorum e haliyle yarısından çoğu duruyo 1 ay süresi var açtıktan sonra hepsi çöp oluyo yenisini alıyorum. Eczaneye sordum kullanabilşrsin sıkıntı olmaz dedi kullanmalı mıyız atayım mı 1 ayı geçince