Merhaba hanımlar ikili tarama testi yaptırdım ve sonuç temiz çıktı ultrasonda kanda gayet güzel dedi doktor 3 hafta sonra dörtlü tarama testinde görüşürüz dedi, 2 li yaptırdım 4 lü yaptırmama gerek var mı farklı olarak neye bakılıyor ki lütfen cevaplarınızı bekliyorum