Kızım bir yaşına girdi tam bugün 😍biz yaşıtları bir olsun beraber büyüsünler diye birde ailelerimizin çok fazla yardımı olduğu için iki bebeğin arasını çok tutmamayı düşündük bu ay İkinci bebeğe karar verdik eşimle temmuz 16-17 sinde ilişkiye girdik reglimi normalde düzenli olurum şuna reglime 5 gün var ama bende bu bir kaç gündür çok fazla bacak ağrısı ,akıntımın fazlalığı,göğüs kaşıntısı ve kasıklarıma kramp giriyor başta psikolojikmen olabilir dedim pek hesaba almadım ama ağrılar rahatsız edecek kadar çoğaldı ilk kızıma hamile olduğumu öğrenmeden önce regl olacağımı düşünerek bu tarz ağrılar yaşamıştım daha sonra hamilelik haberimi almıştım acaba gebelik olabilir mi 🥹test vermiyorum bilerek ilişki üstünden 8 gün geçti daha 🙏🏻