kızlar dün sabah 7.30 da yatışım yapıldı ve ikindin 15.00 e kadar alttan 3 defa ilaç verildi ve uyarılma yapıldı. 15.00 da 4 cm açılmam oldu daha sonra suyumu patlattılar ve o vakit sancı çekmeye başladım. Gerçekten nst de bağlı olarak sancı çekmek çok zor, nst harici sancılarımı çömelerek ve eşimin sırtımı ovması ile karşıladım. Bu ikisi harici hiçbirşey fayda etmedi. Ne top ne yürümek. Zaten sancı esnasında yürümek benim için imkansızdı. Daha sonra 6 cm 7-8 cm derken beni doğumhaneye aldılar. Ama her sancıda gerçekten çok canım yandı, kimseyi korkutmak amaçlı demiyorum. Dünyaya bir can getiriyoruz ve bu kolay olmuyor. Saat 18.45 gibi girdiğim doğumhanede yerde çömelerek doğum yapmak istedim ancak doktorum beni masaya aldı ve bu süreci kendi kafamda kurduğum şekilde yönetemedim. Sancılarım gitti ama açıklık tam olmuştu, ebem karnımdan bastırdı doktorum alttan birşeyler yaptı ve ben de bu olaya uyum sağlamaya çalışarak ıkındım😅 Bebek kuyruk sokumuma takıldığı için ben zorlandım, ve bebeğim 19.30 da dünyaya geldi. Doktorum dıştan 3 dikiş içten de tahmini 15 dikiş attı. Allah herkesin yardımcısı olsun. Şimdi bebeğim mis gibi kokusuyla göğsümde uyuyor. Bir avazda kurtulursunuz inşallah ❤️