Agcaslan Arkadaşlar 38. Haftadayim yeni girdim sarı koyu sümüklü bi akıntı geldi nisan gelmesi olabilir mi acaba bilgisi olan var mı.
Glsmbln 36+2 deyim az önce lavaboya gittim sümüksü bı yoğun akıntı gelfi Nisan gibiyfi sadece kan yoktu suphede kaldım acaba Nisan mi geldi bilmiyorum
zelis63 Agcaslan yok canm benm 3 gün sonra su geldi sancıyla birlikte bebeğim tersti normal doğum olmayacaktı zaten bir güzel 6 saat sancı çektim doktor gelene kadar bildiğiniz tam 1 dkya bire düştü 100 e kadar vurdu sonra sezeryana aldılar 🙄
Agcaslan zelis63 anladım çok teşekkür ediyorum peki hatirliyomusn o akintidan sonra kasiklarinda adet sancisi gibi Bi agri oldumu
zelis63 Agcaslan hayır canm ondan hemen sonra olmadı bu kişiden kişiye değişir hemen doğumda başlayabilir 1 hafta sonrada olabilir