Gizem-Kutlu Merhaba arkadaşlar, Haftadayım,bebek baş geliş pozisyonda oldugundan normal doğum deneme olasılığım yuksek. Ancak acı eşiği düşük bir insanım, korkularım var. Spinal anestezi ile normal doğum yapanınız oldu mu? Agrısız normal doğum diye geçiyor ama mantıken nasıl olur, sancısız dogum olur mu hissetmeden nasıl ıkınılır vs. kafamda deli sorular😅
Alparslanmom__ Gizem-Kutlu o spinal değil epidural oluyor prenses doğum diye geçiyor bende yapacam prenses doğum doktoruma soyledm bnu 4 5 cm açıklık olduktan sonra yapıyorlar diye biliyorum