Seda9507 Merhaba arkadaşlar uyuyamayanlar da bugün 😁 haftalar kaç oldu. 32+4 benim 2. Gebeliğim yaza denk geldiği için herhalde asla uyuyamıyorum 😂
Merhas Tabiki uyuyamamamın sebebi öyle hamilelikten degil tüp bebek transferi oldum çok şükür pozitifi gördük kac hadtalık nedir ne degildir bilmiyorum bile 10. Gün testim 134 12. Gün 313 14.gün 775 cıktı 1 agıstosta cagırdı doktor 4 gözle bekliyorum
Merhas Seda9507 Amin Allah razı olsun sizde sağlıklı sıhhatli hayırlarla kolaylıkla kucagınıza alın bebişinizi insallah 🤲🏻