Mom89_ Kızlar karnım taş gibi olıyor nefes alamıyorum kitleniyorum gece yatarken korse takabilir miyim ya sorun olur mu ölüm gibi halim ..
Minnaksever Mom89_ ben takmıştım doktor tak demişti hatta ama şişkinlik gaz sıkıntısından oluyorsa önermem çünkü daha çok artırır
Leylus Mom89_ canim bende hep korse taktim ilk oğlumda icim sallanıyor gibi oluyordu canim aciyordu iyi geliyordu korse.ama senin taş gibi olmani anlayamadim ya ayaklarınımı usuttun gazmi oldu ne oldu tam olarak
Minnaksever Mom89_ ben de takınca rahatliyordum göbeğimi kaldırdığı için dikişe baskı yapmıyordu.ben senelerdir bağırsak problemi olan biriyim dar pantolon bile giymem anında siserim o yüzden dedim.gecmis olsun
Mom89_ Leylus 4. Günüm dsha dün bir bugün iki cıvık şeklinde yapıyorum ilaçlar sayesinde birde gögsğ altımdan fulll aşşagıya karnım taş oluyor havalar sıcak çorapa dayanamıyorum emziriyorum sürekli o yüzden ni bilmiyorum psikolojim bozuksu ya
Leylus Mom89_ canim benim bence kesinlikle çorap gitmediğin için gaz topluyorsun.aile hekimindeki ebenin numarası varmı bi ara istersen