Rabissannee 39 +3 oldu bugün cati muayenesi oldum akşam 8 yürüyüş esnasında güçlü bi ağrı dinlenince geçti, şimdi ise saat başı adet ağrısına benzer kısa sürüyo geciyo. Suyum nişanım gelmedi basliyo muyuz yoksa?
Eddakayaa Rabissannee su ve nişan gelicek diye birsey yok canım sancılarını takip et sıklaşınca hastaneye git
iremd-1798 Rabissannee suyum gelmedi ağrım vardı şuan bebeğim kucağımda ağrılarım düzenli olmaya başladı. Suyum doğumda patladı.
aslhnkrts9 Rabissannee başlayabilir benim ne suyum geldi ne ağrım oldu nişanı bile görmedim diyebilirim sessiz sedasız başlamıştı
Aleve Yani daha önce okumuştum doğum sırasında da su patlatilabiliyormus açılma oluyormuş diye duydum ama ne kadar doğru bilemem ..
aslhnkrts9 Rabissannee bi kaç gün öncesinde ağrılarım oldu hep olan ağrılardan sandım geçti. sonra kontrole gittim doktor ultrasonla bakarken bi de alttan muayene edeyim açılma var gibi görünüyor dedi muayene etti gerçekten de varmış