erayinannesi_333 Mahmut hocaya mı gittiniz o biraz öyledir.. Anlatmaz ama bence iyi bir hekim bana güven veriyordu ultrasonu vs de iyi diye düşünüyorum hep çok güzel fotolar verirdi. İşinin ehli bence sadece çok anlatmıyor ve çoğu şeyi gereksiz görüyor doğumun normal bir olay olduğunu düşünüyor.. Ama hastane cidden kötü bir deneyim oldu benim için. Şu an Memorial Aydın Ilgın a gidiyorum kendisiyle de çok güzel anlaştık iletişimi enerjisi güzel ya aslında normal doğumda doktor değil de ebeler, hastane ve süreç daha önemli geliyor bana o yüzden burayı tercih ettim. Ama Aydın hoca da rahat ettim iletişim olarak şimdilik her şey güzel, umarım doğumda da öyle olur.. Hoş ben Mahmut hocayla da rahattım hatta o rahatlığı benim hoşuma gidiyordu, sürekli boşver tavrı 😄😄