Rbabtn çok sevindim senin adına sağlıcakla kucğaına al inşallah 🥹 beniö hep adet belirtim olur normalde 10-7 gün kala göğüsüm şişer dokunamam bile böyle olunca adet olcağımı anlarım işin garip kısmı hiç öyle bi belirtim yok bu sefer😂 hiç adet olma belirtisi yok bende şuan bugün yarın olmam lazım ama ne şişme ne bi başka bir şey yok 1 haftadır kasıklarıma ara ara vuran bi sancı var anlık ve akıntım yoğun