ntonaz15
Benimde gebelik öncesi insülin direncim vardı 16. Haftada ölçüm yapmaya başladım ne yazık ki şekerim yüksek çıkmaya başladı doktor diyet verdi 23. Haftaya kadar diyet ile geldim ama artık açlık şekerim çok orantısız ilerliyor baş edemiyordum doktorum düşük doz insülin başladı , takipte olmanızda fayda var