hasrettyuksell ben 16-17. Haftalara kadar yattım yüzüstü, yani şöyle oluyordu her ne kadar sola filan yatsamda uyurken istemsiz dönüp, yüzüstü uyandığım oluyordu, bir sıkıntı olmadı çok şükür 🤷 ileri haftalardan sonra zaten göbek izin vermiyor yatılmıyor yüzüstü 🤭 ama fikrimi sorarsanız bence de yatmamak lazım, ne olur ne olmaz anneniz gibi düşünüyorum