queenserap ilk önce kan testi yapılır, inşallah gebelik varsa da kontrolleriniz yapılır, vitamin takviyesi ve folik asit v.s. baslanir. doktora erken gitmenin hicbir zararı olmaz, ben adete 4 gün varken gebeliği öğrenip hemen de doktoruma gitmiştim, hiçbir zararı olmadı bana 😊