Mavisevenbiri henüz 34. haftadayım ama bir sıkıntı olmadıkça benim de normal olacak gibi gözüküyor. İki yakın arkadaşım da 9 ay önce farklı farklı özel hastanelerde normal doğum yaptı, özelde sezaryena zorluyorlar, normal yapmıyorlar tarzı söylentilere kulak asmayın bence, şehir efsanesi biraz. Elbette belki bazı doktorlar vardır vajinal doğum yanlısı olmayan ama geneli böyle diye bir şey yok bence, en azından ben rastlamadım