Zehrazaras11 Ben de baş edemiyorum bu durumla 😵💫 32+5′im. Yaklaşık 10 gündür ben de uyuyamıyorum. Özellikle sıcaklardan. Sürekli oda oda geziyorum. Bir yaşında bebeğim var, maşallah çok güzel uyur geceleri. En fazla bir kere uyanır, onda da emziğini verince hemen geri dalar. O böyle güzel uyuyunca gündüz çok enerjik oluyor haliyle maşallah. Ama ben zombi gibi oluyorum ve onunla ilgilenirken çook zorlanıyorum. Dolayısıyla da kendimi çok yetersiz hissediyorum 😢😢😢