ykaya18 Bu yöntemi yapan oldu mu? 2 gün sonra kontrolüm var artık görürüz diye düşünüyorum ama bu saatte aklıma düştü yüzük testi yaptım, daire çizdi, yani kız diyor. Yapıp tutan oldu mu 🙈🙈
ayse2205 ykaya18 ay babam ailedeki nerdeyse herkese yapmış dogru çıktı dedi. Yok artık batıl inanç derken banada yaptı ilki kız ikincisi erkek olucak demişti zamanında ilk bebegim kız 😅 şimdi post aklıma düşürdü yaptım şimdi bunda erkek çıktı p.tesi kontrol var bakalım 😅
Minnaksever ykaya18 benim de hep 1 kız 3 erkek çıkıyor tabi 4 çocuk yapmam da 🤣 kızım zaten var bakalım haftaya öğrenebiliriz belki o zaman kontrol edeirm 😁
ykaya18 gizmolatapia tutanlar çoğunlukta, sağlıklı olsun tabi ki ama gönlümden de kız geçiyor daire görünce bi çıtır sevinmedim değil 🙈
Minnaksever ykaya18 arka arkaya elinin üstüne tutup yapınca çıkıyo yani her seferinde aynı sıralama çıkması çok değişik
Sevdadts ykaya18 Malesef hurafe umutlanmıştım oysaki bı kızım var birde oğlum olsun istiyordum.neyse hayırlısı buymuş demek ki.😊
Leyliya ykaya18 ben daha hamile değilken yapmıştım iki kız bir erkek çıkmıştı. Tek yumurta ikizlerime hamileyim ve evet iki kızçe bekliyorum 🥹💗