gulsumtopcu bende doğuma 1 hafta kala oldm gebelik alerjisi doğuma kadar birşey vermedi doktor öyle kötü bir kaşıntıki resmen allah düşmanıma vermesin bir ben bir allah bilir binde bir görülen gebelik alerjisiymiş artk doktora yalvardm bir an önce doğurtun beni naparsanız yapın sonra doğum oldu bu kaşıntı sadece karnımdayken her yerime sıçradı maaf oldum alerji iğnesi hapı verdi 10 günde geçmişti