beaawullf bende yaparım gibime geliyor 😅
İkinci doğumum normal bekliyorum. Evelsi gün nişan geldi düzenli sancım vardı hastaneye gittiğimde nst de doğum yapacak sancım var lakin ne suyum geldi ne açılmam vardı (1 cm) az önce de kanamam oldu lakin sancım yok hafif hafif kasılma yaşıyorum sadece 🥹