bebegimedairr Ben ilk hamileliğimde 31+5′le çok hafif lekelenmeyle gittim düzenli sancılarım çıktı. Ciğer geliştirici, iğne, ilaçlarla 39+5′te doğum yaptım. O da suni sancıyla açılma ilerlememe sonucu bebeğimde kordon dolanması oldu, sonuç sezeryan 🤭 bu gebeliğimde de 30 haftada nst’ye bağlandım, yine sancılarım çıktı hafiften. Öncesinde bir iki haftadır zaten ağrı hissediyordum. Progestan ve buscopan kullanıyorum. Son günlerde azaldı gibi sancılar, yarın kontrolüm var bakalım 🤷🏻♀️ 32+5′im şu an bu arada. Doktorum geçen kontrolde bu kadar yüksek ve düzenli sancısı olup doğuramayan nadir insanlardansın dedi 😂 yani stres olmayın ben ilkinde çok stres yaşamıştım bu sebeple gebelik sonuna kadar sürekli sancı çektim, bunda daha rahatım ve sancılarımın azaldığını hissediyorum