Adet döngüme göre hesaplıyorum, zaten doktor önden ya da geriden gelme durumunda eğer gebelik süresini düzeltmek isterse söylüyormuş☺️ düzeltilmiş hafta olarak güncellerse o zaman o haftayı baz almak gerekir bence. Çünkü bazen bebek önden ya da geriden gitse de birkaç hafta sonra kendi haftasını yakalıyor.