Nazo_avlu Bu hafta daha çok hissediyorum ama alt karında kasıklarda hissediyorum normal mi acaba ilk gebeliğimde nasıldı hiç hatırlamıyorum
miniiiikfasulye Nazo_avlu Bende çok aşağıda his ediyordum resmen rahmimin üstündeydi şuan düzeldi şükür yaklaşık 4 5 haftaya düzelir normalmiş canım doktor öyle demisti
Bebekveben 19+6 benimde göbek deliği altından hissediyorum yeni yeni pıt pıt şeklinde hafif hareketler
Mlsaa99 Nazo_avlu ben 18 haftaligim kalp atisi gibi atiyor . Bir de sanki beni birsey isiriyormus gibi acı oluyor bazen
Tictack Benim 22 haftalık bazen kasıklarımda hissediyorjm bazen göbek deligini. Altında hissediyorum degisiyor
kevser2024 Şu an normal ama ilerleyen haftalarda hala aşşada hissetmen iyi bişey değil bebek ters duruyo olabilir ben 26. Haftadayım bende aşşada hissediyodum ve normal sanıyodum ama bebeğim ters duruyormuş doktorun daha net bilgi verir zaten
Fatma_ecem4 Ben 34 haftadayim alltan çıkacak diye korkuyorum😂😂🥴gogsumun Alt bölümü çok ağrıyor kafasıyla yitiyormus midemi yukarı yitiyor sanıyorum arada çok tatlı 😂🙊 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍