Merhabalar herkese, acil ve çok yorulduğum bir konuda bilgilerinize ihtiyacım var. 2.5 yıllık evliyim 1.5 yıldır bebek istiyoruz. Çok fazla doktora gitmemize rağmen doğal yolla olmasına bir Engle yok deniliyor ancak benim rahmim kalp şeklinde ve altta yatan farklı bir sebep mi var ilgili bir hekim arayışına girdim. En son çare burası geldi aklıma Kocaeli şehir hastanesi başta olmak üzere bu alanda uzman gerçekten ilgili bir hekim öneriniz var mıdır?