Merhaba hanımlar ben düzenli olarak hep belirlediğim 2 hastaneye gidiyorum birinde bebek tam haftasında gözükürken diğer hastanede sürekli bebekler bir problem li bir daha küçük gözüküyor birinde bebeğe kız denirken birinde erkek diyorlar şimdi sizede ultrason görüntüsünü atıyorum sizce cinsiyeti ne