BerivanLina 20 haftalik hamileyim . Daha yeni fayanslarda kaydim islakmis farketmedim. Popisimin ustune dustum. Brz karnim agriyor kan fln gelmedi ama. Korkulcak bisey olmaz dimi.
br2023 BerivanLina Bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısı bebeği koruyor bildiğim kadarıyla bebişe bişi olmaz Allah’ın izniyle gene de üste çıksın belki bilgili birileri yazar geçmiş olsun ❤️
f_gecee BerivanLina dikkatli olmakta fayda var allahtan yüz üstü denge kaybı yaşamamışsınız bebeğin hareketlerini ufakta olsa hissetmeye başlamışsınızdır büyük ihtimalle eğer bir defa da olsa kıpırtı yoksa bence bi hastaneye gitmeniz gerekiyor
BerivanLina br2023 tesekkur ederim . Bu 3. Gebeligim ama bunda cok korkuyorum . Diger ikisinde cekmedigim zoelugu cektim. İcimde surekli kotu bi his var
BerivanLina f_gecee dustugumden beri hareketlerine hic dikkat kesilmedim. Su an uzaniyorum ama bisey de hissetmiyorum
f_gecee BerivanLina daha önce ne sıklıkla hissediyorsanız ona göre takip edin Yinede içinizi ferah tutun