Kızlar dediğim gibi 30 haftalık hamileyim ve bu bir haftadır karnım sabah akşam sürekli sert bebek hep sağ tarafta kendini topluyor taş gibi oluyor karnım. Hiç birşey yapmasam bile oluyor. Hareketleri iyi ama dediğim gibi karnım çok sert arada aşağılarda da bi iki saniyelik ağrı oluyor.Doktor kontrolüme de daha var. Neden böyle oluyor bileniniz var mı aynı durumu yaşayan kardeşlerim var mı acaba endişe duymaya başladım artık sürekli olduğu için😮💨