685112 10 haftalık gebeyim. Oturarak çalışıyorum çalışırken sorun olmuyo ama eve gelince sol kalçam da bi ağrı oluyo yürümemi bile zorlaştırıyor normal mi
annesininballisi 685112 ilk haftalardan beri bende de oluyor sürekli oturduğum zaman ben evdeyim öyle zamanlarda uzanıyorum ama calisan bi arkadasım oturma minderi almıştı sırtına da destekleyecek bişey koyarsan belki daha rahat edersin bi dene istersen 😊
Charlzey Bel fıtığı vuruyor olabilir mi?. Belde fıtık varsa bacağın tam gövdeye birleştiği kısım ağrır yürütmez 😢
07sym07 Bende de oldu hala da ara sıra oluyor 32+6 haftalık hamileyim 2 gündür yine var bazen kitlenip kalıyorum magnezyum kullanmakta fayda var