Aslisko 100924 sürekli idrarın gelmesi şikayetiyle gittim enfeksiyon çıktı monurol içtim geçti ama şikayetsiz de olabiliyor o yüzden düzenli idrar tahlili şart
babyy123 100924 Benim bel ağrım çok vardı ve sık idrara çıkıyordum 9. Haftamda gittim acile başta normal dediler sonra idrar istediler enfeksiyon öyle çıktı. Şu an 10. Haftamdayım doktoruma muayene oldum o da idrar istedi enfeksiyon çok yüksek dedi antibiyotik ve tek kullanımlık saşe verdi bugün kullanmaya başlicam 🙄🙄
Hulo2105 yokusbebek merhaba benimde şikayetim yoktu asla yanma acıma vs değerim 0-5 olması gerekirken 35 çıkmış doktoruma attım sonucu ama daha dönmedi 36. Haftaya giricem sizin doktorunuz nasıl yorum yaptı ilaç verdi mi?
100924 Benim akıntım var perşembe günü tahlil vermeye gidicem de merak ettim bende var mı yok mu diye
yokusbebek 100924 Bence kültür de yapmalarını isteyin. Kültürde üreme var mı yok mu çıkıyor. Kadın doğum doktorum kültür daha önemli demişti
yokusbebek 100924 Ben bir sürü ilaç kullandım ama geçmedi 😓 Bende üreme var çünkü. Cefax, Aksef, Augmentin, pyoseptyl, üromisin… hepsini kullandım ama gecmedi 😓
Charlzey Akıntı olunca vajinal mantar olabilir diye düşünüyorum ben idrar yolu enfeksiyonu olursam tuvalete çıkarken hemen yanma başlar
yokusbebek Hulo2105 Benim hamileliğimin başından beri var. Kullanmadığım ilaç kalmadı ki 🥹 Üromisin, Aksef, cefax, Augmentin, pyoseptyl.. Hepsini kullandım ama geçmedi. Üreme var, ondan sanırım. Normalde benim de 7-8 falan çıkıyordu. En son 177 çıktı 🥹
yokusbebek Hulo2105 İlk üç ay bana sürekli düşüğe sebep olabilir dedi doktorlar çok şükür olmadı. Sonra da erken doğum olabilir diyorlar. İnşallah sorunsuz atlatırız 🙏🏼🌸
Neferut Hulo2105 tahlilde hangi değerden anlıyoruz enfeksiyonu? Yeni yaptırdım çıktı sonuçlar ama kontrolüme daha var