Kesinlikle hiç stres yapma aynısı benimde başıma geldi 5. Haftamda gittim keseyi bile çok zor gördük doktor normal dedi 10 gün sonra gel dedi ben erken gidip göremezsem stres yapacağımı bildiğim için 2 hafta bekledim sonra gittim çok şükür hem bebiş hem kalp duyuldu. O yüzden hiç korkma canım😘